вторник, 21 июня 2016 г.

Мій тато став зіркою

Про цю книжку хочеться писати саме вночі..

Для мене це незвичайна книга - історія, ілюстрації та кожне слово в ній, змінять світогляд і дорослого і дитини. Я дуже хотіла купити цю книгу під час поїздки до Києва. В першу чергу хотіла сама прочитати, але обов"язково і синові.. тільки з часом, коли трохи підросте. Не тому, що не зрозуміє. А тому, що він має читати різні історії, має знати правду життя, але поки-що, я його від неї вберігаю. Щоб його щасливе безтурботне дитинство тривало довше, ніж маленької героїні цієї книги..
Думаю, що це творіння викликає різні відгуки (але напевно не знаю). Бо події пов"язані з Майданом. Але книга не про політику, навіть не про героїв.. 
Ця книга про маленьких дітей і про живих дорослих людей.
Ця книга про любов, родинну чисту любов дитини до батька..
.. і про сліпих катів, які відбирають в дітей ТАТА.. 
і таких дітей по всьому світі багато..
і тому, на небі багато зірок, "їх там так багато, як дрібного чорного маку"

Незважаючи, на сумне оповідання маленької дівчинки, книжка написана тепло і з добром, без жодної ненависті.
Мені б дуже хотілося, щоб цю книгу прочитали "сильні світу", що віддають фатальні накази, а також ті, хто можуть зупиняти вбивства людей, але не роблять цього з корисливих цілей. Щоб крізь кожного з них пройшло речення :"тата вбив той, хто не знав, що його нема за що вбивати.. хто не бачив його усмішки, та не чув його голосу.."
Ще в книзі розповідається про інших дітей, які теж знають, що таке "війна"..
Я особисто вдячна Видавництву Старого Лева за цю книжку! Багатьом дітям і матерям вона зараз потрібна. Бо їхню безтурботність вже не вберегли..
****

Миру всім людям на Землі!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий